המחויבות שלנו כלפיכם מבצע קריאת שירות
ניסאן מחויבת לרמה גבוהה ביותר של בטיחות, שירות ושביעות רצון ללקוחותיה.
במקרים מסוימים, על מנת להבטיח את בטיחותם ואיכותם הגבוהה של רכבי ניסאן, תכריז ניסאן על מבצעי קריאת שירות במסגרתם יתבקשו הלקוחות לגשת אל מרכזי שירות לצורך תיקון או עדכון ללא חיוב של רכבכם.
ריקול שירות / מבצעי קריאות שירות
מבצעי קריאות שירות הם בדיקות שאנו מבצעים על קבוצות כלי רכב מוגדרות, שנועדו לאתר תקלה ולמנוע נזק ופגיעות אם היא קיימת. אם הרכב שלכם נכלל בקבוצת כלי הרכב לגביהם ישים מבצע קריאת השירות, אנו ממליצים ליצור קשר בהקדם האפשרי עם מרכז שירות של ניסאן כדי לתאם תיקון חינם לרכב שלכם.
מבצעי קריאות עדכון
מבצעי קריאות עדכון הם בדיקות שאנו מבצעים על קבוצות כלי רכב מוגדרות, שנועדו להבטיח את שביעות רצון הלקוחות. מבצעים אלה אינם קשורים לבטיחות. אם הודענו לכם שיש מבצע קריאת עדכון הישים לרכב שלך, פנה אל מרכז שירות של ניסאן בהקדם האפשרי כדי לתאם עדכון חינם לרכבכם.
למה עליכם לצפות מניסאן במקרה שיש מבצע קריאת שירות או מבצע קריאת עדכון היישומים לרכב שלכם:
- תיקון או עדכון ללא תשלום כדי למנוע פגיעה כלשהי בחוויית השימוש ברכב הניסאן שלכם.
- במרכזי השירות של ניסאן נשתמש אך ורק בחלפים מקוריים של ניסאן.
- כל התיקונים מכוסים באחריות השירות הסטנדרטית שלנו.
- אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לתאם מועד טיפול שמתאים ונוח עבורכם.
- ניתן ליצור איתנו קשר בכל דרך שאתם מעדיפים: מכתב/דואר אלקטרוני/טלפון.
מבצעי קריאות שירות נוכחיים
מבצע קריאת שירות TAKATA:
מספר יצרני רכב (כולל ניסאן) הכריזו על מבצעי קריאות שירות עבור כלי רכב המצוידים בכריות אוויר מתוצרת Takata. אם הרכב שלכם נכלל בקבוצת כלי הרכב המעורבים, כבר פנו אליכם או יפנו אליכם בהקדם בהקשר זה. אם עדיין לא קיבלתם מכתב מתאים, ואתם מעוניינים לבדוק אם הרכב שלכם נכלל בקבוצת כלי הרכב המעורבים, לחצו על הקישור שלהלן.