ניסאן קשקאי החדש כבר בישראל והוא ממשיך לשמור על מצוינות ועל שמו כקרוסאובר איכותי. בואו לגלות למה
כיום, נוכח התחרות ההולכת וגוברת בשוק הרכבים ובדגש על קרוסאוברים משפחתיים, ניסאן קשקאי החדש דואג לשמור על מה שהנהגים אוהבים ומשפר את איכות החומרים, הנדסת האנוש, האבזור הפנימי וגם מציע עיצוב המודרני והחדשני. המצוינות שעוברת מדור לדור בקרוסאובר האיכותי, ואשר משפחות רבות אהבו ונהנו ממנו לאורך השנים, יגלו שגם בקשקאי החדש אין תחליף למצוינות של ניסאן.
העיצוב החדשני והבולט של הקשקאי החדש
כולם כבר יודעים שעיצוב משפיע על ההרגשה שלנו, ויכול ממש לשדרג לנו את היום ואת חוויית הנסיעה. קשקאי החדש מגיע בעיצוב ייחודי ומרענן, שמשדר דינמיות חדה ומודרנית:
- הגריל הקדמי של קשקאי עודכן מקצה לקצה, כדי ליצור רושם ראשוני בולט יותר. הוא מורכב כעת מעשרות אלמנטים מבריקים תלת ממדיים.
- פנסי ה-LED ברכב קיבלו עיצוב חדש ומעניקים לא רק תאורה עוצמתית ואדפטיבית, גם מציעים לנהגים חוויית נוכחות מרשימה.
- גלגלי סגסוגת חדשים בחיתוך יהלום בגודל 17 אינץ' הם הסטנדרט בקשקאי, ובדרגות הגבוהות יותר תמצאו סגסוגת חדשה בגדלים 18' ו-19 אינץ'.
אבזור, טכנולוגיה וחוויית נהיגה – הסטנדרט של קשקאי
הקונסולה המרכזית של קשקאי מעוטרת בחומרים חדשים מסביב לבורר ההילוכים. בין לוח המחוונים העליון לבין תא הכפפות נוספו אלמנטים ייחודיים עם הקפדה על פרטים קטנים, כמו שאפשר לצפות רק מדיוק יפני. גם התאורה שודרגה וקיבלה תשומת לב מיוחדת: תאורה היקפית שמוסיפה ממד חדש לתחושת היוקרה, והתאמה אישית מקסימלית של אופי הנסיעה לצבע החלל ברכב.
עולם הרכב מתקדם במהירות, וצועד יד ביד עם הקצב של תחומי הדיגיטל וטכנולוגיית העיבוד. ובתחום זה, קשקאי המעודכן רתם את ההתקדמות לטובת חוויית נהיגה יומיומית אינטואיטיבית, נוחה ומרגיעה. כמו שניתן להבין, הטכנולוגיות בקשקאי מגוונות ועשירות במיוחד. בניהן;
ממעוף הציפור
בשילוב להילוך אחורי, ארבע מצלמות חיצוניות יעניקו לכם על הרכב מבט מלמעלה, וכך יאפשרו לכם תמרוני חנייה בביטחון מירבי. הטכנולוגיה משתמשת במצלמות היקפיות כדי לספק תצוגה ברורה בכל תנאי אור, וכוללת כעת פונקציית תלת ממד המאפשרת לנהג לראות את המכונית מכל כיוון אפשרי, כדי לאתר סיכונים בצורה מיטבית.מצלמה רחבה
טכנולוגיית AVM מסייעת בבטיחות, ובזכות תמונה שמתקבלת ממצלמה קדמית עם זווית רחבה, הנהג יכול להיכנס בבטחה לכביש שבו הראות מוגבלת. גם חבילת מערכות הסיוע לנהג שודרגה במידה רבה. היא "ערנית" ומסוגלת להתערב בעת הצורך – מה שמעניק שקט נפשי מרבי.בלימת חירום
פונקציות בלימת החירום האוטונומית כוילו מחדש כדי לחדד את זיהוי הסיכון וכדי להגיב מהר יותר במקרה של התנגשות אפשרית.מערכת שמירה על נתיב החירום
מערכת אזהרה והגנה מפני סטייה מהנתיב מופעלת אוטומטית עם ההתנעה, ונכנסת לפעולה בנסיעה במהירות של יותר מ-60 קמ"ש.תצוגת מכסה מנוע בלתי נראה
באמצעות הטכנולוגיה, הנהג יכול לראות את מנח הגלגלים הקדמיים ביחס למה שסביבם, כאילו הוא מסתכל עליהם ממש מאחור. תצוגה זו משתמשת בלמידת מכונה כדי ליצור תמונה מציאותית ולתת תחושה של פרספקטיבה, וכך מאפשרת לתמרן במקומות צפופים באופן מדויק וללא חשש.זיכרון נקודת חנייה
פיצ'ר חכם שמאפשר לשמור מקומות חנייה שאליהם מגיעים לעיתים תכופות. הרכב מזהה את המקום באופן אוטומטי באמצעות GPS, ושומר אותו במאגר המידע של הרכב. המידע הזה שימושי במיוחד למקומות חנייה שמורים ליד הבית ובמקום העבודה.מערכת Intelligent Speed Assistance
מסייעת לנהג להתאים את מערכת הרכב למהירות המותרת באמצעות מצלמת קריאת תמרורים. כשהנהג עובר את המהירות המותרת, סמל מהבהב מושך את תשומת לבו.
עם כזה סטנדרט, ברור שהקשקאי החדש מצויד בממשק גוגל מובנה כחלק ממערכת המידע והמולטימדיה; זה פשוט - נכנסים לחשבון האישי ב-Google ומקבלים גישה למפות האישיות של גוגל, מערכת הזיהוי הקולי ואפילו שולטים במזגן ובווליום. פשוט אומרים "היי גוגל" וכל האפשרויות נפתחות.
ניסאן קשקאי החדש, בחירה טבעית ומשתלמת
כשמדברים על קרוסאוברים משפחתיים, הקשקאי החדש הוא ללא ספק עסקה משתלמת, והוא צריך להיכנס לסל השיקולים שלכם; הדגם מוביל גם בחיסכון בביטוח, עם מחיר נמוך בכ-3,800 שקלים בממוצע מדגמים אחרים שנבדקו עם מאפיינים דומים בסגמנט. בעוד שטווח המחירים לביטוח מקיף של ניסאן קשקאי נע בין 4,246 ל-4,810 ₪ בשנה בלבד.*
לא פחות חשוב מכך – דרישות המיגון (כמו מערכת איתור) בקשקאי תובעניות פחות מאשר בדגמים האחרים.גם מבחינת עלויות הביטוח, אין ספק שקשקאי הוא הבחירה המובילה.
חוסכים גם בהוצאות הדלק
מחירי הדלק מטרידים בימנו את מרבית הנהגים ברמה היום-יומית. נדמה שהדלק רק הולך ומתייקר, ולא רואים באופק את הקצה.
אבל כשיש רכב חסכוני בדלק אפשר להיות שקטים יותר ולדעת שהכסף יוצא על דברים חשובים ומהנים הרבה יותר. הקשקאי חסכוני בדלק, יותר ממרבית הדגמים בסגמנט, עם צריכת דלק (לפי נתוני יצרן) שעומדת על 15.5 קילומטרים לליטר בנזין, בעוד שמתחרים אחרים מתגאים בצריכת דלק של 13 - 14 קילומטרים בליטר בנזין אחד.**
לא פחות חשוב מהחיסכון בעלויות הדלק – החיסכון של הקשקאי בדלק טוב גם לסביבה: בתור רכב עם צריכת בנזין נמוכה יחסית למתחרים נפוצים, גם התרומה שלו לזיהום האוויר בהשוואה אליהם היא מזערית, והוא מנצל הרבה פחות מאגרי אנרגייה מתכלים, שמידלדלים עם הזמן יותר ויותר.
לסיכום: הקשקאי החדש הוא בחירה חכמה במיוחד בסגמנט הקרוסאוברים המשפחתיים. הדגם מציג נהיגה שקטה, יעילה ואיכותית. אבל לא רק ביצועי המנוע, גם העיצוב המודרני, האבזור העשיר, תא הנוסעים המרווח וטכנולוגיות מגוונות לשמירה על בטיחות הנוסעים.
ניסאן קשקאי החדש כאן, וזה הזמן לתאם נסיעת מבחן (וכן, יש גם חבילת היכרות שווה, לכבוד ההשקה).
* בהתאם לבדיקת תעריפי ביטוח מקיף שנערכה עם כמה חברות ובהשוואה בין הדגמים בסגמנט C-CROSS. אין באמור התחייבות וייתכנו שינוים בהתאם לתנאים המסחריים של חברות הביטוח.
** כמו גם, נתוני הדלק וההשוואה נעשו אל מול הנתונים הרשמיים המפורטים בקטלוגים של המתחרים הישירים ובאופן מצרפי ללא התייחסות לרמת גימור ספציפית. נתוני היצרן, עפ"י בדיקת מעבדה תקן wltp. צריכת הדלק עשויה להיות שונה הואיל והיא מושפעת מאופי הנהיגה, תנאי הדרך וגורמים נוספים.
עוד כתבות במגזין
המדריך לרכישת רכב חדש
איזה ריגוש זה לרכוש רכב חדש, אבל גם מאוד מבלבל... ההיצע כל כך גדול, העצות כל כך רבות, וכל זה עלול להוביל לתוצאה בלתי רצויה. כדי למנוע זאת, הכנו עבורכם מדריך לקניית רכב חדש.
ניסאן ג'וק - קרוסאובר היברידי
ניסאן מרעננת את הקרוסאובר המצוין Juke ומבצעת את כל ההתאמות והשדרוגים שהנהגים מחפשים. הדגם מגיע עם אבזור עשיר, חוויית נהיגה משודרגת ואיכות חומרים משופרת ונעימה.
לחץ אוויר בצמיגים
המערכת הבסיסית והחשובה ביותר, שבלעדיה שום דבר לא יכול לזוז, היא הצמיגים. אז כל כמה זמן צריך לבדוק לחץ אוויר, למה זה חשוב ואיך ממלאים? כל התשובות לפניכם.